Wednesday, February 23, 2011 at 1:07 AM |  
testing testing....ehem ehem....hehehe...aku ngah panas hati nih...ade ke patut?? ade ke patut?? hahahahha...aku bleh jd gile skejap kalu ade seseorang yg aku x brape nak minat naik kat ofis aku nih...heheh..
jahat la aku ni kan...tapi..aku tak tahu lah die ni sedar ke tidak dengan adanya perasaan aku ni...sesungguhnya,,bukan aku sorang saje yg ade perasaan ni....smue kawan2 ofis aku pun ade prasaan yang same mcm aku ni...ha...............sbenarnya.....beliau tu.....suke menyakitkan hati orang..pastu suke membuatkan hidung kitorang rasa tidak selesa....dan beliau juga suke ketawa tak tentu pasal sampaikan telinga kitorang smue jd sensitif bile dgr suara beliau ketawa...hahaha..dah la buat tlinga kiteorang sensitif,,,bertambah pulak dgn terngiang-ngiang perasaan ingin melempang beliau dan menarik ******* beliau......heheheh..cube teka apa itu ******* ??? hahah..sape dapat jawab,,dielah orang ofis saya!!! huahuah.....

bile lah beliau nak berubah...........................

p/s: pd korang yang hatinya mulia,,mintak maaf lah ye kerana aku ni terkutuk orang sikit kali ni sbb korang taktau cmne perasaan bile b'depan dgn beliau..hehe...ya Allah ampunknlh dosa hambamu ini... :)

p/s lagi: kuning melambangkan digi..kuning juga melambgkn warna pkaian beliau yg sering dipakai...konklusinya,,aku pernah pggil beliau digi depn boss2 aku.....peace..
Posted by diDi si KeCik yg puNye

2 comments:

Atie iskandar said...

haha... bodo seyh...
jgn ar pggl dgi...
pggl ar trffc lite wrna kung ke,,,
aku da la kpi dg..
xnk same ngn dy...
haha..

February 23, 2011 at 1:49 AM  
diDi si KeCik yg puNye said...

oi...ahhaha...bia r..da die pki bju kuning,,stokin kuning..mau x diginye..hahahah..

February 24, 2011 at 5:26 PM  

Relationship kitorg! ♥

Daisypath Anniversary tickers
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates